Во Милано, сега и во Кочани…Салон за убавина и напредна естетика ALE MAKE – UP

Оригинален линк на написот: Radiokocani.mk

Салон за убавина и напредна естетика

ALE MAKE – UP…Студио 2…на ул. Маршал Тито“ бр. 55

Услуги што се нудат:

ЛАСЕРСКА/ДЕФИНИТИВНА ЕПИЛАЦИЈА (единствени во регионот)

КАВИТАЦИЈА

ВАКУУМ + РАДИОФРЕКВЕНЦИЈА

ТРЕТМАНИ НА ТЕЛО

ТРЕТМАНИ НА ЛИЦЕ

МАСАЖИ

МАДЕРО ТЕРАПИЈА

ДЕПИЛАЦИЈА СО БРАЗИЛСКИ И ЛАДЕН ВОСОК

МАНИКИР, ПЕДИКИР

МЕДИЦИНСКИ ПЕДИКИР

ПРОФЕСИОНАЛНА ШМИНКА

ЈАПОНСКО ИСЦРТУВАЊЕ ВЕЃИ

ТРЕТМАНИ СО ПАРАФИН

…СО МАШИНИ И ОПРЕМА КЛИНИЧКИ ТЕСТИРАНИ ВО ГЕРМАНИЈА…

ALE MAKE – UP…Со салон за убавина и напредна естетика во Милано… сега и кај нас

Информации и резерваци: 076 667 649

 

 

Категорија:

ОСТАНАТО ОД РУБРИКА

Од денеска да ги засукаме ракавите и да работиме – Честитки за новоизбраните градоначалници и советници!!!

Беше што беше, се случи што се случи. Од денеска да ги засукаме ракавите и да работиме. Доста беа два месеци сликање и ветување. Ај сликањето ќе остане како спомен, но ветувањата треба и мора да се исполнат. Освен Штип и Карбинци каде староновите градоначалници ја потврдија својата работа уште по првиот круг, во целиот

На „Дојран Опен“ трето место во генерален пласман за КК „Кочани“

Вчера нашиот клуб,КК „Кочани“, настапи на Дојран Опен со 15 натпреварувачи во повеќе категории, сите во борби(кумите). Освоивме 24 медали и генерален пласман од сите клубови 3 место (пехар). Најдобар впечаток и многу одлични борби покажаа Алексеј Ристов, Илина Костадинова и Томислав Ристов со освоени повеќе 1 -ви места во своите категории. Медали: 11 Први

Кампањата „Супер добри дела“ на Рудник САСА ги инспирираше децата од Македонска Каменица да станат еко-херои

Во периодот од 22 до 31 октомври 2025 година, РудникСАСА,во соработка со детската градинка „Бамби“, основното училиште „Св. Кирил и Методиј“ и Дневниот центар за лица со посебни потреби во Македонска Каменица, ја реализираше еко кампањата „Супер добри дела“,наменета за најмладите членови на заедницата. Преку забавни и едукативниактивности, кампањата ги поттикна децата да научат повеќе